24 januari 2007

TODO lijst

Hieronder de "to do" lijst, met nog uit te voeren werkzaamheden/klussen/acties/etc:

  • versnellingsbakolie verversen (volgens mij type SAE 90)
  • remvloeistof verversen
  • "moffen" rond de aandrijfassen vervangen
  • wat elektrisch draadwerk rond de motor op een nette manier bevestigen
  • stuurwiel centreren (wellicht nog laten restaureren)
  • interieurbekleding vervangen (nu nog bolletjesmotief, straks Westfalia look-a-like motief)
  • 2 Westfalia imperiaals op maat laten maken, of anders een Westfalia Essen aanhanger aanschaffen + trekhaak monteren
  • Westfalia tent laten repliceren door tentmakerij

2 Comments:

At 8:36 p.m., Blogger VWspijlbus said...

Mag ik hieruit concluderen dat je mosterd gele skai hebt gevonden?

Daar heb ik zelf ook ooit maanden naar gezocht. Toen ik 't eindelijk vond, gelijk de gehele resterende voorraad opgekocht.

 
At 7:39 p.m., Blogger Hans en Sandra said...

Nee, die conclusie is niet juist :-)

Ik heb nog niets gevonden, maar wil stof gebruiken dat voorzien is van dat fraaie geblokte motiefje.

Overigens is het mij tot heden volledig onduidelijk met welke bekledingsoort een SO-36 vroeger werd geleverd (stof / skai / leer?). Kan jij daar meer informatie over geven, Frank?

Als ik het mij goed herinner heb jij de skai bij all-stof vandaan nietwaar? Ik vind het wel erg mooi, maar qua kleurstelling vind ik het niet passen bij onze bus...

 

Een reactie posten

<< Home